poprzedni artykułnastępny artykuł

Rusza XVI Ogólnopolskie Badanie poczty elektronicznej!

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat: skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych, znaczenia kanału e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile, rozwoju komunikacji elektronicznej i marketing automation, wymagań, jakie stawia współczesny użytkownik Internetu.

Wyniki badania przeprowadzonego przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe odpowiadają na pytania:

* Dlaczego użytkownicy subskrybują newslettery?
* Jak automatyzacja marketingu wpływa na skuteczność kampanii?
* Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel?

Raport, który zostanie opublikowany po badaniu, komentowany będzie przez takich ekspertów jak Artur Jabłoński, Piotr Bucki czy Artur Maciorowski. Z raportu sporządzonego na podstawie przeprowadzonych badań będzie można dowiedzieć się na przykład:

* Jak wykorzystać narzędzie newslettera, aby stworzyć skuteczną kampanię?
* Co wpływa na rozwój komunikacji elektronicznej?
* Jakie są oczekiwania współczesnego internauty wobec email marketingu?

Jak co roku, badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe. Ankieta będzie dostępna dla użytkowników do 30 listopada 2019 r. Badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część rozbudowana o pytania branżowe, skierowana jest do marketerów, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe i prowadzą kampanię digitalowe.

Wypełnij ankietę i zdobądź nagrody!
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w XVI edycji Badania. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na www.sare.pl/ankieta lub zostać panelistą systemu należącego do BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego. Dla osób, które wypełnią ankietę przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.


Patronami tegorocznego badania są:
BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe, Online Marketing Polska, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Brief.pl, Koncept, Marketer+, Mam Startup, Nowy Marketing, Tygrysy Biznesu, Fundacja Force, Szef Sprzedaży, INIS, Salelifter.


Zachęcamy do dalszej publikacji informacji i wypełnienia ankiety.

Artykuły z tej samej kategorii

Patriotyzm pod chmurką, czyli historia nie z tej ziemi

O historii można mówić na różne sposoby. W interaktywnych muzeach częściej już można doświadczyć nowoczesnej formy edukacji. Dzięki temu historyczne wydarzenia kieruje...

OFF Festival 2022 [RELACJA]

Kolejny OFF Festival za nami. Była to już 15. edycja katowickiej muzycznej uczty. Pierwszej po pandemicznej przerwie. Nie dziwi więc, że oczekiwania i apetyty wymagających...

Ogólnopolski Kongres Dialogu Młodzieżowego już za nami! 

W ubiegłą sobotę, tj. 21 maja 2022 roku odbył się Ogólnopolski Kongres Dialogu Młodzieżowego. Organizatorem wydarzenia była Krajowa Grupa Robocza Unijnego...